Kiezen voor toekomst

Bijgewerkt op: 23 nov. 2021

"Het is nu zaak dat we volle kracht vooruit gaan, zodat de uitvoering van huidige plannen gerealiseerd kan worden en we tevens keuzes kunnen maken voor de toekomst."

Kiezen voor Toekomst en volle kracht vooruit!' is de titel van ons verkiezingsprogramma 2022-2026. Deze titel heeft enerzijds betrekking op het voortvarend uitvoeren van huidige plannen en anderzijds keuzes maken en stappen voorwaarts nemen. De afgelopen bestuursperiode is er veel gerealiseerd.

Ons vorige verkiezingsprogramma 2018-2022 had als titel “De vaart erin houden”. Deze titel had destijds onder andere betrekking op ontwikkelingen die liepen en waarvan wij vonden dat deze ook tot uitvoering moesten komen. De komende periode vragen deze plannen de nodige aandacht.; er werk aan de winkel, als gaat om verdere uitvoering hiervan.

Deze nieuwe periode zetten we ons met "Volle kracht vooruit" weer in voor alle kernen. De komende periode zullen wij alle kernen benaderen en met elkaar in gesprek gaan over uw kern, hoe u uw kern ziet, welke uitdagingen er liggen, en welke rol de gemeente hierin kan hebben. Hetzelfde willen we organiseren voor ondernemersgroepen, maatschappelijke hulporganisaties en verenigingen.

VVD gemeente Sluis heeft een luisterend oor, altijd en voor iedereen! Onze deur staat voor iedereen open! Wij kijken uit naar de gesprekken en zullen aan de hand van het verkiezingsprogramma en met de input van vele belangstellenden in onze gemeente, ‘een speerpuntenplan’ formuleren waarmee we ‘met volle kracht vooruit kiezen voor de toekomst!