We staan voor u klaar!
Met volle kracht vooruit!

We zijn aan de bal!

Het VVD-team staat in onze mooie gemeente Sluis voor u klaar.

Ons team bestaat naast de bevlogen wethouder, uit betrokken raadsleden die, vanuit financiën ondernemerschap, maatschappelijk domein, dienstverlening, landbouw of techniek, veel kennis  meebrengen.  Het is een team met ervaring, enthousiasme en de drive om te komen tot oplossingen. De inbreng van ieder in het team is groot, de discussies worden vanuit inhoud en oplossings-gerichtheid gevoerd.  We gaan uit van het realiseren van dromen en wensen van mensen die in onze mooie gemeente Sluis wonen, werken en ondernemen.  Daarbij weten als geen ander dat: "wat goed is voor de een, niet automatisch goed is voor de ander." Het VVD-team wil er zijn voor iedereen, als een partij die dicht bij alle mensen staat, bruggen bouwt en actie inzet om lokale vragen op te lossen.  Daarbij hebben we oog voor verschillende belangen en gaan we het gesprek niet uit de weg.  We zijn altijd gericht op oplossingen die recht doen aan het geheel.

Mocht u vragen hebben, bel of mail ons.

We staan voor u klaar!